5 Aralık 2009 Cumartesi

Geniş Aile dizisinden replikler....




Kanal D'de yayınlanan '"Geniş Aile" dizisi replikleriyle dikkat çekiyor... Milliyet gazetesinin TV eleştirmeni Ali Eyüpoğlu, bir okurun diziden derlediği replikleri köşesinde yayınladı. İşte o ilginç replikler...

- Kurban eti yer misin, Cevahir? At etidir o.

- Delikanlılığın kitabında, rakibinin gözüne biber gazı sıkıp görüş alanını daraltmak var mı?
Tövbe, ben değil, Mürsel sıktı. Ben yine de sportmence bulmuyorum tabii...

- Seninle şimdi kavga etmicem Cevahir, dışardan benim dayak yediğimi sanırlar!

- Sana derinlemesine nüfuz ederim bak.

- Korsan emlakçılığa başlıyoruz Ulvi.
Korsan emlak mı? Sahte ev mi alıp satıcaz abi?
Sahte ev diye bir şey mi var lan? Bir betonarme gördün mü ya mülktür ya duvar!

 
- Sana bir ton daha koyu atarım insan içine çıkamazsın mat Bilal.

- Keşke anam beni doğuracağına ben anamı doğursaymışım.

- Pırıl'la seni kim tanıştırdı lan ?
Annemler.
Oha!
Niye?
Kardeşiz çünkü.

- Kızla aynı sınıftayız ama aramızda sınıf farkı var.

- Baba neden kovuyorsun beni şimdi, iş yapıyoruz şurada? İşte ben de iş yapıyorum, seni gönderip yerine bir çuval leblebi getiricem.

- Bilal'den Cevahir'e: Çok kalacaksan söyle de yuvanı yapayım.

- Oha müneccim mi öptü lan seni? Nerden bildin evini isteyeceğimi?

- Zekai, hoca kurtarma yazılısı yapıyormuş.

Ben seksen beşten beraatim.

- Nalan bulmaca çözerken, “Akraba dio annee 5 harfli”...

Evin büyükananesi: Hayriye hanım teyze, Hacı Hüseyin amca yaz..
- Hamileydiniz siz n'oldu o iş ?
Doğum yaptım.
Yapsanıza bir tane daha siz.

- Anneciğim size müteşekkirim, bana annelik yaptınız.
Ya ne yapacaktım oğlum?

- Cevahir'den dedesine:
Dedecim, Bağ-Kur seninle gurur duyuyor.

- Ulvi ampul takarken...
Cevahir: Hadi lan takamadın bi ampulü.
Ulvi: Abi olmuyo ekonomik ampul ya ondan galiba.
Cevahir: Kenarına para sıkıştır o zaman.

İçbükeysinden hallice yamuk...

- Bugün para üstü verenler, yarın yüzüstü kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------